Zaujímavosti o káve

Káva v „čajových vreckách“?

Pri popíjaní čaju sme na to mnohí zvyknutí. Vyberieme si z krabice čajové vrecko, vložíme ho do hrnčeka, zalejeme horúcou vodou, necháme ho vylúhovať a začneme si vychutnávať pripravený nápoj.

Niektorí výrobcovia kávy si začali klásť otázku: Nemohla by takto fungovať aj káva? Spoločnosť Taylors of Harrogate je o tomto riešení natoľko presvedčená, že do televíznej reklamy zameranej na podporu svojho produktu investovala dva milióny libier, čo je v prepočte takmer 2,2 milióna eur.

„Vložte kávové vrecko do hrnčeka, zalejte ho horúcou vodou, zamiešajte a stlačte ho, nechajte ho lúhovať dve minúty, vyžmýkajte ho a vyberte,“ stojí v návode uverejnenom na stránke spoločnosti Taylors of Harrogate.

To však nie je všetko: ako informuje The Telegraph, ešte v tomto roku chce s podobným produktom vyrukovať spoločnosť Nescafé Azera, ktorá vo forme kávových vreciek uvedie značky Espresso Roast a Americano. Do reklamy pritom investuje až osem miliónov libier, teda približne 8,75 milióna eur.

Spoločnosť Taylors of Harrogate prišla s kávovými vreckami ešte v novembri 2016 a je lídrom na trhu, ale doposiaľ sa jej nepodarilo výraznejšie sa presadiť. Práve preto prichádza televízna reklama.

„Zatiaľ o ich existencii nevie dostatočné množstvo ľudí,“ povedala manažérka Taylors of Harrogate Kelly Wrightová pre marcommnews.com. „Sme nadšení z toho, že kávové vrecka Taylors budeme propagovať prostredníctvom tejto kampane a o produkte, ktorý doslova mení zaužívanú situáciu, budeme informovať milióny ľudí.“

Cafézia o podobných vreckách neuvažuje. Nestotožňuje sa to s jej ekologickým prístupom, kvôli ktorému je balenie tejto kávy v biodegradovateľnom obale. Jeho vlastnosti sú zrejmé: v prírode sa do štyroch rokov sám rozloží, takže užívatelia Cafézie de facto neprodukujú žiadny odpad.

„Ak bude vo vreckách kvalitná káva a nie len obyčajná instantná kávovina, konzument si teoreticky môže prísť na svoje,“ uviedla výkonná riaditeľka Cafézie Slovensko Jana Krajňaková pre www.blogokave.sk. „Avšak z ekologického hľadiska to vnímame len ako absolútne zbytočnú tvorbu odpadu.“


Newsletter: Dostávaj novinky, horúce tipy
na kávy a zľavové kódy pravidelne e-mailom.

Intuit Mailchimp

Značky
Zobraz viac

Podobné články

Back to top button
Close
Close