Zaujímavosti o káve

Perfetto 2.0: De’Longhi oživuje megaúspešnú kampaň, staví v nej na talianskosť

Spoločnosť De’Longhi, ktorá je lídrom na trhu v predaji kávovarov, od začiatku apríla opäť spustí svoju mimoriadne úspešnú kampaň Perfetto. Hlavným hrdinom druhej časti bude znova ambasádor značky Brad Pitt, ktorý sa však zo slnečnej Kalifornie presunie do Európy. Kampaň sa bude niesť v duchu „talianskosti“.

S prvou kampaňou Perfetto sa De’Longhi podarilo dosiahnuť ciele. Zasiahla 240 miliónov ľudí, povedomie o značke v oslovených regiónoch stúplo o 30 percent, o štyri percentuálne body stúpol trhový podiel De’Longhi v predaji kávovarov a v diskusiách na sociálnych sieťach zaznamenala značka až 94-percentný nárast častosti spomínania.

Brad Pitt ako ambasádor De'Longhi

Potvrdenie dominantnej pozície De’Longhi

„Cieľom novej globálnej kampane je prekonať tieto výsledky a potvrdiť dominantnú pozíciu značky De’Longhi v kávovom svete,“ prezrádza agentúra M&C Saatchi Group, ktorá zastrešuje globálnu kampaň De’Longhi. „Aj preto nový dej prenesie cieľové publikum do európskeho prostredia, ľudí dostane bližšie k skutočnej identite značky a prinesie autentickosť.“

Podobne, ako pri prvej kampani Perfetto, kompetentní aj tentoraz vyskladali hviezdny tím. Okrem Brada Pitta sa o natočenie nových spotov postarali aj režisér Bennett Miller, ktorý bol dvakrát nominovaný na Oscara, či kameraman Greig Fraser, ktorý dostal Oscara za najlepšiu kameru vo filme Duna. K tomu treba prirátať skladateľa Justina Hurwitza či fotografa Lachlana Baileyho.

Talianskosť

De’Longhi chce novou kampaňou zdôrazňovať svoju „talianskosť“ a preniesť ju aj na milovníkov kávy. Robiť tak bude prostredníctvom televízie, YouTube a iných digitálnych platforiem.

Brad Pitt v kampani De'Longhi Perfetto 2
Talianskosť má navodzovať dokonca aj historická Lancia.

Z nového videa, ktoré v našich končinách začne dostávať priestor v apríli (3. a 4. apríla bude v celej 60-sekundovej verzii odvysielané o 19:28 v rámci reklamného superbreaku počas televíznych novín na Markíze), by túto talianskosť malo byť cítiť. Mala by byť schovaná v každej jeho časti.

Pitie kávy ako ceremónia

A cítiť ju aj z vyjadrení hlavného hrdinu reklamného spotu. „Páči sa mi talianska myšlienka vytvoriť z pitia kávy akúsi ceremóniu. Sadnúť si a skutočne si ju užiť,“ povedal Brad Pitt. „Pre mňa osobne káva nie je len nápoj, je to prostriedok na vytváranie vzťahov. Navyše umožňuje uchmatnúť si chvíľu len pre seba, zastať a užiť si daný okamih.“

Brad Pitt okrem toho prezradil aj to, koľko a akej kávy vypije: „Tri cappuccina ráno a príležitostne espresso popoludní.“ Aj z tohto vyjadrenia cítiť talianskosť, pretože ako možno viete, cappuccino sa v Taliansku pije len predpoludním. Popoludní už neprichádza do úvahy.

Prikladáme zákulisné video z natáčania:


Newsletter: Dostávaj novinky, horúce tipy
na kávy a zľavové kódy pravidelne e-mailom.

Intuit Mailchimp

Značky
Zobraz viac

Podobné články

Pridaj komentár

Back to top button
Close
Close