Zaujímavosti ku káve

De’Longhi má nového ambasádora, Brad Pitt spustil kampaň Perfetto

V každom balíčku kávy sa ukrýva príbeh

Spoločnosť De’Longhi vo štvrtok 2. septembra predstavila svojho nového globálneho ambasádora, ktorým sa stal Brad Pitt. Súčasne rozbehla kampaň Perfetto, ktorá bude na Slovensku spojená so sloganom „Perfetto, od zrnka po šálku“.

Legendárna talianska značka nechcela zaostávať pri spoločnosti ako Nespresso s tvárou Georgom Clooneym či pri značke JURA s Rogerom Federerom. De’Longhi stavilo na obrovskú superhviezdu, legendárneho oskarového herca Brada Pitta.

Brad Pitt: Káva nie je len nápoj

„Pre mňa káva nie je len nápoj,“ povedal Brad Pitt v rozhovore pre magazín People. „Káva vytvára prepojenia a umožňuje vám uchmatnúť si chvíľu len pre seba. Jednoducho len zastať a užiť si daný okamih.“

De'Longhi a Brad Pitt

„S De’Longhi som chcel spolupracovať, pretože sa mi páči ich prístup ku kampani,“ vyjadril sa 57-ročný Pitt. „Svojmu produktu veria a sú o ňom presvedčení. Chcú oslavovať umelecké majstrovstvo svojho talianskeho dedičstva.“

Elegancia, dizajn a harmónia

Američan v tlačovom stanovisku De’Longhi pripomenul, že kávovary tejto spoločnosti sú nádherné a spája sa v nich „elegancia, dizajn a harmónia“.

„Pozornosť, ktorú De’Longhi venuje detailom, ma núti vážiť si túto značku ešte viac. Typickou črtou talianskeho dizajnu je aj akási premyslenosť – to, ako niečo konštruujete pre ľudí, ktorí to budú využívať. Je to aj o detailoch, ktoré nemusia byť zrejmé na prvý pohľad, ale napokon budú mať veľmi silný vplyv tak na vás, ako aj na váš život,“ dodal Brad Pitt ako veľký nadšenec dizajnu a architektúry.

„Naša skupina v posledných rokoch zaznamenala výnimočne rýchly rast a práve segment espresso-strojov pre domácnosti zohral pri tejto expanzii kľúčovú rolu,“ uviedol výkonný riaditeľ skupiny De’Longhi Massimo Garavaglia s dodatkom, že kávovary pre domácnosť sa starajú o viac ako polovicu obratu firmy.

„Sme presvedčení o tom, že Brad Pitt je perfektným ambasádorom na to, aby svet informoval o duchu značky De’Longhi. Tá je na jednej strane odvážna a medzinárodná, ale na druhej sofistikovaná i elegantná. Okrem toho je citlivá k otázkam udržateľnosti a je milovníčkou umenia a dizajnu,“ dodal Garavaglia.

Páči sa ti naša tvorba? Podpor nás cez Patreon alebo kúpou balíčka z eshopu. Vďaka 😉
Značky
Zobraz viac
Káva eshop kvalitná káva

Podobné články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Back to top button
Close
Close