Zaujímavosti o káve

Pavúk v káve: Traumatizujúci zážitok a sklamanie z reakcie Nescafé

Z anglického mesta Hull prišla správa o tom, že tamojšia kávičkárka si v instantnej káve značky Nescafé našla neželanú prísadu; pavúka. Z produktu označeného ako 3 v 1 mala razom 4 v 1, ale pavúk v káve ju neuspokojil, práve naopak.

Internetová stránka hulldailymail.co.uk píše o tom, že žena ostala „traumatizovaná“ a okamžite sa išla sťažovať. „Úprimne vám poviem, že ma to traumatizovalo,“ povedala pre HullLive a ďalej sa pýtala: „Čo ak by bol jedovatý? Prípadne si predstavte, že by naložil vajíčka, ktoré tak boli rozposlané vo viacerých vrecúškach? Jednoznačne to bolo kontaminované.“

Pätnásť libier ako odškodné

Ešte viac sa zákazníčka vytočila po tom, ako dostala prvú odpoveď od výrobcu. „Reakcia Nestlé bola šokujúca a nehanebná! Chceli to zamiesť pod koberec. Ponúkli mi 15 libier, aby sa tomu ďalej nemuseli venovať. Ale tých 15 libier bolo vo forme poukážky na ich produkty. Robia si srandu?“

Poškodenú konzumentku to samozrejme neuspokojilo a obrátila sa na príslušné orgány. Okrem toho poslala email aj výkonnému riaditeľovi Nestlé pre územie Veľkej Británie Stefanovi Agostinimu.

pavúk v káve
Zdroj fotografie: hulldailymail.co.uk.

Nestlé vyjadrilo „veľkú ľútosť“

„S veľkou ľútosťou sme sa dopočuli o tom, že ste mali dôvod sťažovať sa na prítomnosť cudzieho materiálu,“ znela reakcia výrobcu, ktorý dodal, že v tejto chvíli je všetko v štádiu vyšetrovania.

„Boli by sme veľmi radi, ak by ste nám poslali fotografiu spomínaného tovaru. Pomôže nám to rozbehnúť vyšetrovanie príčin s cieľom prijať kroky, vďaka ktorým by sme sa vyhli zopakovaniu niečoho podobného,“ dodalo Nestlé.

Dotknutá žena odoslala všetky relevantné informácie i fotografie a dokonca vrátila celý produkt aj s pavúkom.

Pavúk v káve = veľmi zriedkavá udalosť

„Máme prijaté prísne opatrenia týkajúce sa výrobnej oblasti, aby hmyz naše produkty nemohol kontaminovať,“ reagoval na situáciu hovorca Nestlé. „Všetky vstupy i výstupy sú zabezpečené samo-zatvárateľnými dverami a na všetkých oknách sú sieťky.“

„Okrem toho si platíme služby spoločnosti, ktorá je expertom na ochranu proti škodcom. Jej špecializovaný personál vykonáva časté kontroly,“ skonštatoval hovorca, podľa ktorého je podobná sťažnosť „veľmi zriedkavá“ a kompetentní „urobia všetky potrebné kroky pre to, aby sa nič také už nezopakovalo.“

Značky
Zobraz viac

Podobné články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Back to top button
Close
Close