Zaujímavosti

Nahota v reklame: S týmto kaviarenským projektom slávilo Nestlé úspech

Ako najlepšie poukázať na niečo prírodné? No predsa nahotou, odhalenými telami a holými prsiami. Tento recept nikdy nesklame…

Spoločnosť Nestlé sa pri jednej zo svojich reklám na ochucovadlo kávy Coffee-mate Natural Bliss spojila s agentúrou 360i a vymysleli celkom netradičnú kampaň. Cieľom bolo poukázať na to, že daný produkt je zložený len zo štyroch ingrediencií, konkrétne z mlieka, smotany, cukru a prírodnej príchute.

Jedna z kaviarní v New Yorku sa zmenila na „Natural Bliss Café“, pričom baristi a aj zdanliví zákazníci boli takmer nahí; „oblečenú“ mali len vrstvu farby, čím zvýrazňovali hlavný odkaz celej kampane. Zákazníci však o tomto zámere nič netušili a ostali poriadne prekvapení. Ich správanie pritom pozorovalo 15 skrytých kamier a mikrofónov.

„Stavili sme na takýto odvážny prístup,“ uviedol marketingový manažér spoločnosti Natural Bliss Haig Basmadjian pre prweek.com. „Veľmi nám totiž išlo o to, aby sme prerazili a aby sme o hlavných atribútoch nášho produktu informovali zábavnou formou.“

A podarilo sa, pretože ešte predtým, ako do podpory reklamy išiel čo i len cent, si video na YouTube pozrelo 3,19 milióna divákov. Informácie sa následne dostali aj do médií, pričom o projekte informovali aj také zdroje ako Fortune, CNN Money či Esquire (dovedna 150 článkov), ktoré sa postarali o mediálny dosah na úrovni vyše 676 miliónov impresií.

Zaujímavé sú aj ďalšie informácie týkajúce sa hashtagu #NaturalBlissCafé, prostredníctvom ktorého bolo na Facebooku zaznamenaných viac ako 27 miliónov impresií a podobne dobré to bolo v mnohých ďalších marketingových ohľadoch.

„Spätná väzba a názory boli neskutočne pozitívne, takže kampaň predčila naše vlastné očakávania,“ skonštatovala Sona Iliffe-Moonová, ktorá je PR-manažérkou a šéfkou komunikácie nápojovej divízie Nestlé USA.

Káva bola v rámci tejto akcie podávaná zdarma a niektorí zákazníci vraj ostali viac prekvapení touto skutočnosťou, ako tým, že im ju pripravovali nahí baristi. Pozrite si priložené video.

Páčil sa vám tento reklamný nápad?

Loading ... Loading ...
Značky
Zobraz viac

Podobné články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Back to top button
Close
Close