Šálka na kávu s uškom na opačnej strane? O čo Ubisoftu ide?
Videli ste už šálku na kávu s uškom na opačnej strane? Práve takúto vecičku vyrobila spoločnosť Ubisoft China v spolupráci s ďalšou čínskou spoločnosťou Sheepedia.
Pitie z takejto šálky by nebolo ideálne a ľudia z Ubisoftu to uhrali veľmi zaujímavo. Verejne sa ospravedlnili za dodanie pokazených šálok a v stanovisku zdôraznili, že ich sťahujú z predaja. Vraj išlo o výrobný „bug“.
Napokon tu však podľa všetkého ide o niečo celkom iné. Je to krásny marketingový príklad prilákania pozornosti na značku, k čomu napomohla takáto akože zbabraná šálka.
„Je pravdepodobné, že je to len virálna marketingová kampaň a nie skutočná chyba,“ napísal na Twittri analytik z oblasti videohier, kde spoločnosť Ubisoft pôsobí, Daniel Ahmad.
Nuž a zdá sa, že Ubisoftu to vyšlo. Ospravedlnenie za chybu a stiahnutie šálky z predaja vyvolalo na čínskych sociálnych sieťach obrovský boom, pričom o takúto šálku prejavilo záujem veľké množstvo fanúšikov.
Ak by Ubisoft vyrobil celkom obyčajnú šálku, nikoho by to nezaujímalo a ani my by sme tu tento článok nemali. Ale takto sa zdá, že to bola trefa do čierneho, ktorá si vyslúžila celosvetový mediálny ohlas.