Zaujímavosti o káve

Starbucks rozdal v USA a Kanade už milión káv zdarma, akcia pokračuje do konca mája

Sieť kaviarní Starbucks v priebehu tohto týždňa oznámila, že na pôde USA a Kanady rozdala bojovníkom s novým typom koronavírusu pôsobiacim „v prvej línii“ už viac ako milión káv zdarma. Akcia pritom podľa najnovších informácií bude pokračovať až do konca mája.

„Pre mnohých ľudí pracujúcich dlhé hodiny a starajúcich sa o tých, ktorí sú chorí, prípadne potrebujú pomoc, môže byť pohár kávy svetlým bodom ich dňa a môže im dodať tak potrebnú podporu,“ stojí v aktuálnom stanovisku Starbucksu.

Pod pojmom pomocníkov pôsobiacich v prvej línii máme rozumieť všetkých lekárov, zdravotné sestry, ostatných zamestnancov nemocníc, policajtov, hasičov, ale napríklad aj vedcov. Jednoducho všetkých, ktorí aktívne pomáhajú v intenzívnom boji.

Vyzerá to tak, že na Slovensku sa situáciu vďaka včasným a pomerne razantným krokom jednej či druhej vlády podarilo dostať pod kontrolu, avšak Američania dlho váhali a nastupujúcu epidémiu sa im nepodarilo podchytiť. Situácia dospela až tak ďaleko, že USA je na prahu prekonania počtu milióna infikovaných a Kanada sa blíži k 50 000. V skôr menovanej krajine zomrelo už vyše 54 000 ľudí a v Kanade takmer 2 500.

Vírus sa tam naďalej šíri pomerne rýchlo a prevádzky Starbucksu aj preto fungujú len ako „drive-in“, no onedlho by sa mohli postupne otvárať. „Počnúc 4. májom chceme za upravených podmienok a za najvyšších možných bezpečnostných opatrení otvoriť čo najviac prevádzok,“ uviedla výkonná viceprezidentka Starbucksu Rossann Williamsová.

Z prostredia tejto spoločnosti prišla aj ďalšia zaujímavá správa. Regionálny riaditeľ pre oblasť Washington, D.C., Adam Mozel rozbehol program, prostredníctvom ktorého pripraví a doručí kávu na každú policajnú stanicu hlavného mesta. A to každé popoludnie!

S podobnými snahami však prišli aj iné silné spoločnosti. Taký McDonalds napríklad rozbehol program „Thank You“, prostredníctvom ktorého dodáva bojovníkom z prvej línie jedno jedlo denne. Tí si môžu vybrať, či to budú raňajky, obed alebo večera.


Newsletter: Dostávaj novinky, horúce tipy
na kávy a zľavové kódy pravidelne e-mailom.

Intuit Mailchimp

Značky
Zobraz viac

Podobné články

Pridaj komentár

Back to top button
Close
Close